Klacht: pijnlijke teleurstelling

op 07 augustus 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Goedendag, mijn naam is saskia holleman en ik zit ergens mee wat niet lekker voeld namenlijk:, ik heb ongeveer een jaar geleden bij leenbakker aan de woonboulevard in arnhem een groot deel van mijn inboedel nieuw gekocht namenlijk: een televisiekast een salontafel, laminaat en ondervloer, een grote kledingkast.
Enige tijd later tijdens het leggen van de laminaat zaten er gek genoeg in heel veel verpakkingen schade plekken op het laminaat, de salontafel waren de planken van verkeerd voorgeboord.. en na de kledingkast in elkaar te hebben gezet (waar de achterplankjes niet eens van pasten) blijkt dat de ladens van de kast uit elkaar vielen.. ik heb geprobeerd het probleem op te lossen door het hout te plakken met houtlijm dat mocht gek genoeg niet baten dus probeerde ik het daarna met 10 secondenlijm en ductape maar zelfs dan vallen de lades nog steeds uit elkaar, en nu begeeft tot mijn grote verdriet ook nog eens de linker deur van de grote kleding kast…. ik heb enige maanden terug naar leenbakker gebeld wegens de salontafel en het laminaat, ik kreeg verscheidende malen te horen dat ik naar leenbakker moest komen om eventueel een nieuw pak laminaat te kunnen krijgen en een nieuwe salontafel, echter heb ik de meneer aan de telefoon uitgelegd dat ik een alleenstaande moeder ben onder financieel beheer sta, geen auto heb en geen geld voor de bus heb omdat ik moet leven van een paar tientjes per week.
Hier had de man geen medelijden bij en dat verwacht ik ook niet maar ipv medelijden verwacht ik toch wel een beetje begrip voor mijn situatie maar het enige wat de man kon doen om te helpen is de spullen net zo lang te laten liggen tot ik eventueel vervoer geregeld had en dat ik gebeld of een brief per post zou krijgen wanneer er iets aan de situatie zou veranderen.
Ik heb zojuist een meneer gesproken nogmaals van de woonboulevard in arnhem, ik heb het verhaal weer uitgelegd, ook dat ik al meerdere malen had gebeld hier over.
De man aan de telefoon die zei simpelweg dat spullen die hier langer als 3 maanden liggen gewoon weggegooit worden, ik heb hem gevraagd waarom ze dat hebben gedaan waarom doen jullie dat? Waarom doen jullie dit bij iemand die geen vervoer heeft, geen cent te makken heeft, en alleenstaande moeder is en mij beloofd is dat de spullen daar net zo lang konden blijven liggen tot ik wel vervoer had…. ja mevrouw dat is ons beleid! Sorry meneer maar mij is dit nooit verteld? Ja mevrouw dat is dan jammer! Maar meneer ik heb kappot laminaat gehad, een niet kloppende salon tafel, en nu heb ik ook een grote dure kledingkast die van ellende uit elkaar aan het vallen is? Tot mijn grote verbazing is klantvriendelijkheid noch begrip van meneer in geen velden of wegen te bekennen.
Ik zit nu wel mooi met een salontafel waarvan de plank er los boven op zit, kappot laminaat, en nu ook een kappotte kledingkast en de kledingkast is niet meer te maken dat heeft een vriend van mij al geprobeerd.

Ik zou tevreden zijn als er een nieuwe salontafel naar mij word gebracht, en een nieuwe kledingkast word gebracht. Het dat beide ook door leenbakker inelkaar gezet word zodat het goed word gedaan want ik heb geen mensen om me heen die dat voor mij kunnen doen.
Ik zou graag willen dat het naar mij gebracht word en inelkaar gezet word maar dan wel kostenloos want ik kan het financieel gewoon echt niet opbrengen om er voor te betalen.
Ik ben tevreden als ik als persoon niet veroordeeld word op een laag inkomen en een alleenstaande moeder die geen vervoer heeft om de spullen op te halen.
Eigenlijk zou ik ook laminaat terug krijgen of geld terug krijgen ipv laminaat, dit is voor mij niet noodzakelijk mits de kledingkast en salontafel kostenloos word gebracht zoals ik een jaar geleden ook alles heb latenbrengen ivm geen vervoer en kostenloos inelkaar word gezet.
Ik zou tevreden zijn met de inboedel waarvoor ik betaald heb die heel zijn en waar geen ladens uitelkaar vallen ik zal tevreden zijn als.ik niet nog een keer gekwetst zou worden want ik ben er best verdrietig om.
Ik hoop dat ik jullie hiermee voldoende heb geinformeerd en dat jullie mij kunnen helpen... want anders weet ik het echt niet meer
Alvast bedankt
Saskia holleman

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door sasje89