Klacht: Pijn in onderrug

op 24 april 2017 over Auping in de categorie Bedden

Klein jaar geleden een Auping matras gekocht bij een beddenzaak in Nunspeet. Nu kreeg ik het idee dat ik in kuil lig en zodoende dealer opgebeld en deze is langsgekomen en hij heeft gecheckt of dit klopt. Hij kon het niet vaststellen en dus is het matras door hem opgestuurd naar Auping Deventer. Helaas; ook zij konden niets vinden dat niet klopt. De Auping Maestro matrassen hebben ons € 3000,- euro gekost, ter vervanging kreeg ik een ‘leen’matras van een paar honderd euro en mijn rugklachten verminderden zienderogen. Wellicht is er bij mij lichamelijk iets veranderd dacht ik nog maar na 3 nachten op het Auping matras komen mijn rugklachten weer terug, dat is dus niet het geval. Ik kan nu voor € 410,- van een medium naar firm binnenwerk om te kijken of dat soelaas biedt maar ik ben bang nog meer geld kwijt te zijn zonder dat ik van mijn rugpijn afkom. Ik heb momenteel toch echt het idee in een kuil te liggen en naar beneden te glijden. Ook mijn vrouw voelt dat er een kuil zit wanneer zij op het matras ligt..

Wanneer er een passende oplossing wordt geboden.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Auping over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Auping in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Auping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Auping

Heeft op 28 april 2017 om 16:35 geantwoord

Heeft op 05 mei 2017 om 21:26 geantwoord

Mail gekregen van Ferdi H. van Auping waarin begrip wordt getoond voor de situatie maar dat e.e.a. niet kosteloos kan worden aangeboden. Vervolgens heb ik een mail terug gestuurd of ze dan nog eens kritisch naar deze kosten kunnen kijken daar ik die nogal fors vindt - tot op heden nog geen reactie gekregen. Het komt op mij over dat ze het voor de bühne netjes proberen op te lossen en vervolgens hopen dat onze lieve heer de klacht verder afhandelt..

Alle klachten die gemeld zijn door Robin1986zwolle