Klacht: Piaggio slot voor topkoffer.

op 19 februari 2018 over Scooter Center Helmond in de categorie Brommers, scooters en motoren

Vrijdag 9 februari 2018 jl. Een piaggio slot voor mijn topkoffer besteld. woensdag 14 februari telefonisch contact gehad dat ik nog niks ontvangen heb. De eigenaar gaf aan dat door de carnaval ze vertraagd zijn en ik een origineel slot toegestuurd zou krijgen omdat de dmp versie niet meer gefabriceerd en verkocht wordt. Volgens de eigenaar zou ik heb nog voor t weekend ontvangen. ( hooguit 2 dagen) Het is nu 19 februari en nog steeds niks ontvangen. Wederom contact met het bedrijf gehad en er werd gezegd dat hij het slot voor hem had liggen. Ik heb gevraagd om een track and trace code naar mijn emailadres toe te zenden, maar kreeg als bijdehand antwoord terug dat dat nog niet mogelijk in omdat het artikel nog verzonden moet worden en ik het hooguit aanstaande woensdag binnen zou moeten hebben. Ik ben reuze benieuwd of de eigenaar zich aan zijn woord houd.

Nakomen van afspraken. Track and trace code naar email. Duidelijk aangeven wanneer artikel niet leverbaar zou zijn ipv op z'n beloop te laten.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Scooter Center Helmond

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Scooter Center Helmond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. Go