Klachten over photobox.com

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over photobox.com in de categorie Internetshops - bedrukte produkten. Bovenaan deze pagina... Lees meer >

Statistieken van photobox.com in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

0 klachten gemeld
1.0 /10
2 stemmen

Tijdslijn

levering

Klacht van op 05 juli 2017 over photobox.com in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

De bestelling en betaling van 4 fotomagneten werd gemaakt op 12/06/2016. Bestelnr: 1511453371 Tot op heden nog niets ontvangen. Ik kan niet volgen waar het pakje zit. Dit was een cadeau....nu al veel te laat. Wat kan ik doen? Alvast bedankt! Veerle Janssens Lees meer

Korting blijkt niet te zijn verrekend. Als je ze dan wil spreken, bestaat het e-mailadres niet, telefoon nemen ze niet op en live chat werkt niet. Lekker bedrijf! Nu maar afwachten of ik Mn bestelling ga ontvangen.. Lees meer

mislukte foto

Klacht van op 10 januari 2016 over photobox.com in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Beste, Ik bestelde een gezinsfoto formaat 18x18 en 13x13. Op beide foto’s staat de bovenkant zijnde het hoofd van onze dochter er niet volledig op en is er een rode lijn op het midden van de foto. Mvg Lees meer

Via groupon kon ik voordelig aan fotoalbum vouchers komen en ik heb er hier 4 van besteld voor 4 fotoalbums, Ik heb nu al erg veel uren besteed aan het maken van het eerste fotoalbum, maar ben nu voor de... Lees meer

niet ontvangen foto's

Klacht van op 21 januari 2011 over photobox.com in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Op 4-1-2011 heb ik 176 afdrukken besteld bij photobox.com. Deze foto's direct betaald via iDeal (18,29 euro) (51.50.71.439 ADYEN B V iDEAL betaling: 1612941575023829). Op 7-1-2011 een mail ontvangen dat foto's waren verstuurd. Tot op heden nog geen foto's ontvangen. Diverse keren (18 keer)naar klantendienst... Lees meer