Klacht: Phillips sound bar

op 16 januari 2014 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Bij blokker voorschoten 3 sound bars gekocht, bij thuiskomst bleek er een doos compleet te zijn de zelfde avond de tweede doos open gemaakt, daar ontbrak de afstand bediening. De volgende morgen gebeld en de afstandsbediening lag nog in de winkel die konden wij komen ophalen wij moesten wel uit Den Haag komen. De derde sound bar was voor een persoon die hem een dag later bij ons kwam afhalen, en wat bleek daar zat ook geen afstandsbediening bij, weer gebeld naar blokker. En weer lag er een afstandsbediening in een rommelmandje achter in het magazijn. Deze mochten wij weer komen ophalen vanuit Den Haag. Een van deze sound bars was een show model, wij hebben in de winkel om korting gevraagd maar daar deden ze niet aan.

Met een korting zou ik tevreden zijn, daar wij drie maal naar voorschoten zijn gereden 1 maal om ze te kopen en twee maal om een afstandsbediening op te halen. Als het personeel deze dozen open maakt en ze voor show modellen gebruikt dan verwacht je wel dat ze alles weer in de doos terug doen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door T.Hinsen