Klacht: Sonicare hx 6910

gerjansmit op 07 januari 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na aankoop 2 en een half jaar geleden, ging mijn tandenborstel na ongeveer een jaar kapot. deze is vervangen onder garantie door philips. Maar deze vervanger is na een jaar en 3 maand ook kapot gegaan.
Philips geeft geen garantie meer en ik zit met een dure tandenborstel waarvan een onderdeel kapot is, wat bij bijna alle sonicare borstels kapot gaat.

Gewenste Oplossing:

Vervanging body.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 24 januari 2012 om 17:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips is in overleg met de klant toch nog tot een passende oplossing kunnen komen.

gerjansmit

Heeft op 24 januari 2012 om 18:27 geantwoord

Als oplossing een setje borsteltjes. voor een tandenborstel van 130 euro, ben ik hiermee niet tevreden.

Alle klachten die gemeld zijn door