Klacht: Senseo werkt niet meer

Frebing op 23 januari 2013 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een vlotter in de watertank is lek, waardoor de magneet erin is gaan roesten en is uitgezet. Gevolg: het apparaat werkt niet meer.
Ik heb de vlotter eruitgehaald en geconstateerd dat het geen wonder is dat er water in is gekomen. De vlotter is nl. Voorzien van een dekseltje dat langs de randen water heeft doorgelaten. Het was bij aankoop dus al lek, maar dat bleek pas na ruim een jaar!
Vlotters zijn niet los te koop. Een nieuwe watertank kost € 22,50 – een belachelijk hoog bedrag.
Reparatie is eenvoudig en zou slechts enkele euro’s hoeven kosten.

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe vlotter, die ik er zelf in kan zetten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 21 februari 2013 om 17:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips heeft de zaak onderzocht en de klant een alternatief voorstel gedaan.

Alle klachten die gemeld zijn door