Klacht: Senseo

Spies op 26 februari 2013 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Weer is mijn senseo kapot, ieder jaar moet ik een nieuwe kopen. Vind dit niet iets wat je van Philips mag verwachten

Gewenste Oplossing:

Ter uwer beoordeling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Philips

Heeft op 27 februari 2013 om 12:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Omdat de klant geen persoonlijke gegevens heeft ingegeven, kunnen we geen contact opnemen. We raden de klant daarom aan om onze klantendienst te contacteren via het telefoonnummer 0900 202 11 77 (€ 0,10/min*) van maandag t/m vrijdag (08.00 - 20.00) en op zaterdag (09.00 - 18.00).

Alle klachten die gemeld zijn door