Klacht: Schandalig behandeld door Plasma Discounter en Philips inzake een defecte LCD TV!!

Debrah29 op 25 januari 2013 over Philips in de categorie Electronica Merken

TV netbna garantie periode een defect LCD scherm en zowel de verkopende partij en de leverancier doen net of het normaal is dat tv na drie jaar is afgeschreven. De winkel wil dat wij zelf de reparatie van ongeveer €300,00 betalen (geen enkele coulance) en Philips zegt totaal niets voor ons te kunnen betekenen en medewerker geeft zelf al aan de klacht bij klacht.nl te melden. Hoe krom is dit!!!! Als je dit type tv googled krijg je allemaal dezelfde klachten te zien, laat ze gewoon erkennen dat het een productiefout is toch!!

Erkenning van het probleem en of van Plasma Discounter een coulance regeling in de kosten, bijvoorbeeld 50/50 of van Philips zelf, want op deze manier koop ik nooit meer iets van beide ondernemingen!!

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 01 februari 2013 om 11:59 geantwoord

Philips is in overleg met de klant tot een gepaste oplossing gekomen.

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door