Klacht: Platina kaart enb cadeau

john de rijk op 16 december 2013 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

site werkt niet ! Cadeau niet te vinden. Zelfs klachten melden deugt niet , want het lijkt uitsluitend bedoeld voor bedrijven en pas in de bedrijven lijst vindt je het woord “particulier”.

Gewenste Oplossing:

Zowel site als klachtenmelding aanpassen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 18 december 2013 om 12:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips Webcare heeft op 17 december 2013 via e-mail contact opgenomen met de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door