Klacht: nettv werkt niet

npsinmzjc op 06 maart 2013 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

nettv werkt niet.Alles opnieuw ingesteld.van alles geprobeerd
tekst verschijnt, to complete nettv sign- in enz.
forum bezocht sugesties geprobeerd.Programmagids doet het wel.Toestel viel wel uit tijdens reguliere zending(zwart).Na opnieuw opstarten wel reguliere zenders maar geen nettv.
toestel 14 maanden oud,wellicht geen garantie meer, dus pech gehad.Bij geen reaktie weet ik dit was dan mijn tv.Je kunt niet altijd geluk hebben.Anderen hopelijk wel.

Gewenste Oplossing:

dat ik antwoord krijg.
Positief of negatief.
Heb ondanks alles toch genoten van smart tv.
hoop het terzijner tijd weer te kunnen aanschouwen.
Is het niet bij ons dan wel zeker bij iemand anders.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 07 maart 2013 om 16:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

De problemen met NET-TV, zoals de "To complete NetTV sign-in, please switch your TV set off and on again"-melding, kunnen opgelost worden door te upgraden naar de nieuwste software. Deze software kan u op de Philips website terugvinden. Het gaat om de zip-file bij 'software upgrade'.

Philips Webcare-TV heeft de klant hierover bericht via e-mail op 06/03/2013.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door