Mijn Klacht:
mijn senseo lekt iedere keer koffie hebben hem pas 1 jaar is dat normaal ieder jaar een nieuwe senseo
Gewenste Oplossing:
een nieuwe
Philips Webcare heeft op 27 mei 2013 via e-mail contact opgenomen met de klant.
Een consument meldt dat zijn Senseo-apparaat, dat pas een jaar oud is, voortdurend lekt tijdens het gebruik. Hij vraagt zich af of het normaal is dat een dergelijk probleem zich zo snel voordoet en of dit betekent dat hij elk jaar een nieuw apparaat moet aanschaffen. De klacht is inmiddels opgelost.
mijn senseo lekt iedere keer koffie hebben hem pas 1 jaar is dat normaal ieder jaar een nieuwe senseo
een nieuwe
Bericht van Robin van Klacht.nl
13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 26 juni 2013 om 12:31 geantwoord
Philips Webcare heeft op 27 mei 2013 via e-mail contact opgenomen met de klant.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM