Klacht: garantie en service philips light

heinkruis op 13 januari 2013 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

begin 2012 heb ik 12 ledlampen van philips gekocht van het zg. dimtone type.
dit zijn ledlampen die bij dimmen van kleutemperatuur veranderen (van warmwit naar geel) Gedimd licht is zo veel sfeervoller dan het witte ledlicht.
Eén van deze 12 vertoonde direct bij installatie een klacht: hij gaf alleen geel licht. Na telefoneren met Philips wer gevraagd de lamp (gratis) op te sturen en zou een nieuwe worden opgestuurd. Dit vond plaats na 2 maanden. Foute type: geen dimtone lamp. Dit heeft zich inmiddels 4 of 5 keer herhaald: na één jaar heb ik nog steeds niet een correct exemplaar gekregen. Telkens krijg ik (uit COULANCE, nota bene) een gelijkend exemplaar, echter zonder dimtone

Gewenste Oplossing:

-Onmiddellijke levering van het juiste type
-toegeven dat er een defect exemplaar geleverd is, en dat uit garantie (en niet uit coulance)wordt vervangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 15 januari 2013 om 12:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips is in overleg met de klant tot een passende oplossing gekomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door