Klacht: electrische tandenborstel

verbove op 01 maart 2013 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Verleden jaar heb ik contact opgenomen met Philips over een defecte eclectische tandenborstel welke defect was. Dit werd opgelost door een geheel nieuw exemplaar toe te zenden. Prima service dus maar ook deze ging stuk na enige tijd waarop ik weer naar Philips mailde met ref. nr 50-1195855324 met de vraag wat nu. Men mailde mij terug dat op de nieuwe borstel geen garantie werd verleend en als ik nog iets wilde dan moest ik de oude aankoopbon scannen en als bijlage in een e-mail opsturen en zou ik er van horen wat tot op heden nog steeds niet gebeurd is.

Gewenste Oplossing:

een nieuwe borstel ontvangen van Philips.

Tip : beide borstels zijn gefabriceerd in China vandaar

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 20 maart 2013 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips Webcare heeft op 1 maart 2013 via e-mail contact opgenomen met de klant. Philips en de klant zijn samen tot een oplossing gekomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door