Klacht: Cashback niet terugbetaald. Referentienummer: 50-1909838780

Erwin-G op 25 maart 2015 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 23/12/2014 heb ik bij Krefel in Gent een Philips shaver S904/12 aangekocht. Krefel heeft mij twee exemplaar factuur bezorgd en gevraagd om de aankoopfactuur plus de stripcode uit de doos ten laatste tot 15/01/2015 naar Philps te sturen om mijn cashback terug te krijgen.
Ik stuurde deze aangetekend op 27/12/2014 naar Philips.
Na tientalen telefonische contact en tientalen email uitwisseling met de heer Peter Appeldoor van Philips customercare, op 26 februari ontvang ik een bevestiging van de heer Pheter Appeldoorn met deze: “De registratie heeft correct plaats gevonden en heeft u mij beloofd dat de cashback zal ongeveer over 3 weken op rekening BE49063167600271 betaald worden.”

Het is al 4 weken en ik heb steeds de cashback niet ontvangen.
De heer Appeldoorn laat verder niets horen…!
Gescande bewijs van aangetekende zending als bijlage toegevoegd.

Erwin Gharib

Hier de bevestiging en anwoord van de heer Peter Appeldoorn op 26/02/2015:
PHILIPS

Geachte heer Gharib,

Bedankt voor uw e-mail. U heeft vragen over de cashback actie van uw shaver S904/12. De registratie heeft correct plaats gevonden en het geld zal ongeveer over 3 weken worden uitbetaald op rekening BE49063167600271

Ik hoop dat mijn antwoord u een oplossing heeft geboden. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben,
aarzel dan niet om contact met ons op te nemen onder vermelding van het volgende referentienummer: 50-1909838780

Wij zijn bereikbaar op het nummer: : 027 007260 (lokaal tarief) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur
en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Met vriendelijke groet,
Peter Appeldoorn
Philips België

Gewenste Oplossing:

Ik ben verschrikkelijk ontevreden over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 17 juni 2015 om 12:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant is gemaild op 17/6 met daarin de reden waarom de cashback iets langer geduurd heeft. Klant is begin maart uitbetaald.

Alle klachten die gemeld zijn door