Klacht: Philips Sonicare defect

op 19 december 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Philips Sonicare doet het sinds gisteren niet meer zoals voorheen.
Hij is totaal de poetskracht kwijt en de borstel staat half te wiebelen. Er is niets met de tandenborstel gebeurd buiten en hij is niet van zijn plaats in de badkamer geweest.
Ben van mening dat een tandenborstel van zo’n merk en prijs het toch niet zo gemakkelijk en relatief snel zou moeten begeven.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag hebben dat de Sonicare tandenborstel gerepareerd wordt zodat ik mijn tanden weer op mijn normale manier kan poetsen. 1 dag met de hand poetsen en het is echt vreselijk. (Heb ook nog 7 opzetborstels liggen die niet gratis waren!)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 11 maart 2013 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant heeft een nieuw toestel gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door jasper12345