Klacht: Philips Somicare tandenborstel gaat spontaan aan! Al 2x in 14 mnd gewisseld :-(

op 01 december 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bovengenoemde tandenborstel gekocht in september 2015 bij Scheer & Foppen. In het afgelopen jaar al twee keer naar die winkel terug gegaan vanwege problemen: hij wilde niet meer aan of ging meteen weer uit.
Maar de tandenborstel die we nu hebben gaat spontaan aan! Dus ’s nachts zijn we al een paar keer wakker geworden van een zoemend getril wat door het hele huis ging, maar uit de badkamerkast bleek te komen.
Jammer genoeg voor ons is Scheer & Foppen onlangs failliet gegaan en kunnen we dus niet terug naar die winkel om hem om te ruilen.
We gopen dat Philips zelf contact met ons opneemt om tot een oplossing te komen. Na drie keer omruilen in 14 maanden zijn we er eigenlijk wel een beetje klaar mee…

Gewenste Oplossing:

Geld terug svp

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door R Holtrust