Klacht: PHILIPS 65PUS6521/12 Tv geeft de geest na 4 weken

op 15 juli 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tv-toestel aan prijs van een gemiddeld maandloon geeft de geest (wel geluid en ambilight maar geen beeld) na 4 weken ! Moederbord zou moeten vervangen worden…Vanden Borre (Akte van Vertrouwen ???) weigert omruiling
14 dagen wachten op onderdeel….dan maar aankoopbon gekregen voor aankoopprijs ! Géén nieuw toestel, 14 dagen geen “grote TV” (gekocht toch voor kwart-halve-finale EK)..
Absoluut niet te spreken over Vanden Borre klantendienst..geen enkele vorm van compensatie ; integendeel duurder nieuw toestel moeten afschaffen !
Blijkbaar veel gelijkaardige problemen met dit toestel !!
Philips…doe een geste naar jullie trouwe klanten !!

Gewenste Oplossing:

Compensatie voor missen TV toestel tijdens EK / Ronde van Frankrijk
300€ moeten opleggen voor nieuw toestel met minder mogelijkheden (vb 3D)
Compensatie van de oplegprijs zou hier minstens wel op z'n plaats zijn !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Francis Wynants