Klacht: PHILIPS 65PUS6521/12 Tv geeft de geest na 4 weken

op 15 juli 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tv-toestel aan prijs van een gemiddeld maandloon geeft de geest (wel geluid en ambilight maar geen beeld) na 4 weken ! Moederbord zou moeten vervangen worden…Vanden Borre (Akte van Vertrouwen ???) weigert omruiling
14 dagen wachten op onderdeel….dan maar aankoopbon gekregen voor aankoopprijs ! Géén nieuw toestel, 14 dagen geen “grote TV” (gekocht toch voor kwart-halve-finale EK)..
Absoluut niet te spreken over Vanden Borre klantendienst..geen enkele vorm van compensatie ; integendeel duurder nieuw toestel moeten afschaffen !
Blijkbaar veel gelijkaardige problemen met dit toestel !!
Philips…doe een geste naar jullie trouwe klanten !!

Gewenste Oplossing:

Compensatie voor missen TV toestel tijdens EK / Ronde van Frankrijk
300€ moeten opleggen voor nieuw toestel met minder mogelijkheden (vb 3D)
Compensatie van de oplegprijs zou hier minstens wel op z'n plaats zijn !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Francis Wynants