Klacht: peulen

erikdekoog op 20 februari 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ben liefhebber van peulen. Koop deze vaak bij AH. Heb nu peulen gekookt volgens de aanwijzingen maar deze bleven rauw. Het gaat om 200 g peulen uit Egypte met als houdbaarheidsaanduiding E-06.
Heel klein staat er onder BB149 19:46 03 353. 4-5 minuten koken is het advies maar na 15 minuten bleven ze, ondanks toevoeging van een klontje boter, beetrauw. Daarmee onsmakelijk!
Ik heb nu nog een onaangebroken zakje met de aanduiding F-07 eveneens afkomstig uit Egypte. Het lijkt goed dat AH deze peulen niet meer inkoopt. Ik hoef het aankoopbedrag (1,49 euro) niet retour, maar meld alleen het kwaliteitsmanco. Overigens, waarom staat er geen leesbare houdbaarheidsdatum op de verpakking?.

Als ik er zeker van ben peulen te kopen die na ca. 5 minuten gaar en smakelijk zijn. Info: Ik heb ze gekocht bij AH Vos, Verzetstraat in Koog aan de Zaan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door erikdekoog