Klacht: Persoonlijke ovchipkaart te laat

op 24 augustus 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht:
Op 27 juli een nieuwe ov chipkaart telefonisch aangevraagd en nog steeds niet ontvangen. Andere verloren. Het bedrag wat op de verloren ov ook nog niet teruggestort. In de tussentijd al 10 keer gebeld met ov chipkaart. Krijg steeds geen duidelijkheid en ik moet nu iedere keer zonder korting reizen en kan nu niks omdat ik normaal een busabbonement op mijn kaart zet. Ze zouden me terugbellen ook niet gebeurd. Maak nu enorm veel kosten om naar mijn werk te komen en eis dat alles vergoed wordt.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn ov chipkaart. Ik maak nu onnodige kosten doordat ik geen persoonlijke ov chip kaart heb en eis dat mijn kosten vergoed worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lynoess