Klacht: Defect van een product

Kitje66 op 07 juli 2020 over Personeelsvoordeelwinkel.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb mijn pakket opgehaald bij de buurvrouw, en zag gelijk dat het al kapot was. Bovenkant was al open gescheurd.
En het ijzer is verbogen.

Gewenste Oplossing:

Hoop dat jullie een nieuwe kunnen sturen.
Heb normaal geen klachten over jullie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Personeelsvoordeelwinkel.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Personeelsvoordeelwinkel.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Personeelsvoordeelwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Personeelsvoordeelwinkel.nl

Heeft op 07 juli 2020 om 14:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Kitty, Wat vervelend dat je een defect artikel hebt ontvangen. Dit mag niet gebeuren! Zou je zo vriendelijk willen zijn om je klacht te mailen naar [email protected] Wij zullen deze dan in behandeling nemen en deze netjes voor je oplossen. Dit is niet het juist platform om jouw klacht in behandeling te nemen.

Bericht van Personeelsvoordeelwinkel.nl

1 jaar geleden - Wij hebben inmiddels van de klant een mail met foto's ontvangen. De klacht is door ons in behandeling genomen en afgehandeld. Het pakket was beschadigd ontvangen door de klant. De klant heeft haar aankoopbedrag terug gestort gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kitje66