Klacht: Personeelslid Monster

op 19 september 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mag ik even zeggen dat ik totáál niet te spreken ben over een personeelslid bij de Lidl bij de vestiging in Monster. Ik heb nog nooit van m’n leven zo een asociaal personeelslid ontmoet als hem. Verschrikkelijk. Er wordt kort af gereageerd, terwijl je wordt ‘geholpen’ schreeuwen kassières heen en weer tegen elkaar. Vervolgens word je niet eens of nauwelijks aangekeken. Wanneer je één product koopt wordt er gevraagd of dat alles is, en wanneer je ‘ja’ zegt, krijg je als antwoord ‘Omygod’. De vorige keer was het ook al met één product waar we het bonnetje van wilde, en toen werd er ook al raar gereageerd. En geloof me wanneer ik zeg dat ik niet de enige ben. Zo zijn er al een aantal mensen uit mijn straat (buren) en een aantal familieleden die ook al een nare ervaring hebben gehad met dit personeel(slid). En ik snap niet dat er hier niet wat aan gedaan wordt. Als het mijn zaak was had ik zo iemand er allang uitgegooid of op z’n mins een paar waarschuwingen gegeven. Echt heel asociaal.

Gewenste Oplossing:

Wanneer deze man zijn manieren kan toepassen in de praktijk en wat meer respect toont aan zijn klanten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 06 oktober 2017 om 16:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door GijsNadine