Klacht: Personeel niet servicegericht

op 17 juli 2012 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Wij hebben een hotelkamer geboekt via bookings.com in Resort Hotel Bad Bentheim. Bij bookings kan je aangeven of je er ontbijt bij wilt boeken a 8,50 p.p. dit hebben wij voor het gemak gedaan (3 personen).

Eenmaal aangekomen werden wij door de receptie geholpen door een stagiare die helaas niet genegen was ons vriendelijk te woord te staan. Het bijgeboekte ontbijt was haar niet bekend en moesten we zelf maar gaan regelen bij de bar/restaurant. Klantvriendelijk zou zijn geweest om dit even voor ons te doen maar akkoord. Het ontbijt was 8,50 werd ons nogmaals verteld. De sleutel werd voor ons neergekwakt en de stagiar had zich alweer naar haar computerscherm gedraaid.Euhm welke hotelkamer hebben we en heeft u misschien een plattegrond?Op verzoek wel gekregen.

Het ontbijt geboekt bij een dame in het restaurant,die ons netjes de tijden doorgaf en nogmaals de prijs van 8,50 per persoon. Zondagochtend van het ontbijt genoten, maar bij het afrekenen kwam de volgende teleurstelling, het ontbijt bleek een brunchbuffet en was geen 8,50 maar 13,50 per persoon.

Dezelfde dame bij wie we het ontbijt geboekt hadden zei nu ineens dat er elke zondag een brunchbuffet was en geen ontbijtbuffet. Op de vraag waarom dit nergens aangegeven stond en waarom ze eerder een andere prijs aan ons doorgaf kon ze geen antwoord geven. Ook bij de receptie zijn wij niet bepaald vriendelijk geholpen, geen 1x gewoon even een kort excuus. Ze bleven erbij dat er altijd op zondag een brunch was met de bijbehorende prijs, maar WAAROM wordt dit gewoon niet even netjes gemeld. We zijn diverse keren verkeerd voorgelicht. Dit gaf ons een naar gevoel, met het idee dat wij fout waren.

Het personeel op het park is niet klantvriendelijk. Ook in het restaurant gedeelte en terras duurt het heel lang voordat je drankje bijvoorbeeld opgenomen wordt. Ze zijn te druk met elkaar en vinden gasten maar lastig.

Wij voelen ons bekocht wat het ontbijt betreft en niet netjes behandeld.
Jammer maar onze eerste ervaring met roompot was geen beste..

Dat de klacht serieus in behandeling wordt genomen.

Bericht van Roompot

5 jaren geleden - Geachte gast, Hierbij delen wij u mede dat wij uw klacht per heden in behandeling nemen. U ontvangt binnen 2 weken een reactie onzerzijds. Met vriendelijke groet, Webcare team Roompot Vakanties

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 08 augustus 2012 om 15:00 geantwoord

Wij hebben de gast van een schriftelijke reactie voorzien.

Alle klachten die gemeld zijn door Kirsten-83