Klacht: Personeel / manager

op 03 augustus 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

In de ah te Belgieplein, Amsterdam wordt ik constant als een hond behandeld. Het personeel aan de kassa is over het algemeen erg onvriendelijk en zeer brutaal met name de hele jonge dames en de dames op leeftijd. Ik ga ervan uit dat als ik mijn boodschappen doe dat mij de prijs wordt verteld zoals bij mijn voorganger gedaan is. Maar nee, het is gewoon stil aan de kassa dus ik vraag netjes wat is het totaal bedrag, ik wordt dan gewoon genegeerd wat in mijn beleving al zeer onbeschoft is. Dus vraag ik het nog een keer dan staat ze op van haar stoel en zegt ze kijk eens en douwt ze haar hoofd bij het scherm en wijst ze met haar vinger naar het scherm en zegt ze ; kijk eens hier staat het bedrag. Ik vind dit zeeeeeeeeeeeeeeer brutaal en moest me dan ook erg inhouden. Maar mevrouw vergeet wel even dat de boodschappen die de klanten doen haar loon maandelijks uitbetaald! Dus via de klachtenservice had ik enkele weken een klacht ingediend en er werd mij gemaild dat de manager geen contact kon opnemen via de mail omdat hij altijd druk op de vloer bezig is dus werd mij verzocht om telefonische bereikbaar te zijn en dat ik binnen enkele dagen dus contact met mij opgenomen zou worden. Nou na weken ben ik nogsteeds niet gebeld. Maar als de manager op de vloer druk bezig is waar was deze manager dan toen hetvoorval plaats vond? Of was hij dan achter op kantoor druk bezig om mij te mailen en heeft hij dan wel het goede email adres? Want tot op heden heb ik nog geen reactie gehad zowel svhriftelijk als telefonische!

Als ik excuses krijg en ik niet anders wordt behandeld omdat ik niet blank ben!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sita_sona