Klacht: personeel filiaal rotterdam zuidplein maandag 13-01-2014

op 13 januari 2014 over Only in de categorie Kledingwinkels

Vandaag in het filiaal geweest om een artikel retour te brengen. Geen klanten in de winkel en 3 man sterk personeel aan de toonbank hangend. Vervolgens al moeten wachten tot de dames uitgekletst waren en ik als klant zijnde aan de beurt was. 2 vd 3 gingen echter gewoon door en nr 3 die me daadwerkelijk ‘hielp’ kwam nniet verder dan een minachtende blik toen ik haar vraag beantwoorde waarom ik het artikel terugbracht met dat het thuis tegenviel. Bij het teruggeven van m’n geld werd de inhoud van de kassa besproken en een ‘tot ziens’ kon er bij geen van de 3 dames vanaf;ze hadden het te druk met bespreken van de ‘piemel’ van de spijkerbroek. Het lijkt me overbodig om te zeggen dat hier weinig klantvriendelijkheid vanuitgaat en dat het begrip ‘klant is koning’ nog maar eens uitgelegd moet worden.

Dat laat ik geheel aan only zelf over. Het gaat mij meer om het feit dat een klant, een goede in dit geval, niet behandeld dient te worden

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Only

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Only nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evanmarion87