Klacht: personeel

op 15 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Als passagier van lijn 1 en 2 in leiden is mij opgevallen dat de bus op het centraal station veel van chauffeur verwisselt,de man of vrouw vertrekt en laat de passagiers zonder iets te zeggen alleen. Na lang wachten komt er dan een andere chauffeur in de bus zegt ook niks en gaat rijden wat een vriendelijkheid en reclame van Arriva.En nog iets mag een chauffeur gaan rijden als de passagiers nog niet zitten? ben al een keer zowat onderuit gegaan.

Meer service en chauffeurs die een beetje vriendelijk zijn voor hun passagiers

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 15 augustus 2017 om 20:47 geantwoord

Hallo Huib,

Uit jouw reactie begrijp ik dat je het niet prettig vindt als een chauffeur de bus verlaat zonder iets te zeggen om vervolgens te moeten wachten op iemand die de dienst overneemt en ook niets zegt als deze begint.

Ik kan me voorstellen dat dit niet erg klantvriendelijk overkomt en daarvoor excuses. Ik zal je bericht intern kenbaar maken in de regio zodat chauffeurs hierop geattendeerd kunnen worden.

Verder is het zo dat chauffeurs dienen te wachten tot de passagier een plaats gevonden heeft en zit voordat ze optrekken. Indien je dit nogmaals mee maakt mag je dit bij ons melden, het helpt als er een lijnnummer en tijdstip van vertrek bekend is.

Je mag ons hiervoor een bericht sturen via Facebook of Twitter. Ook het invullen van het contactformulier op onze site is een mogelijkheid.

^SH
Webcareteam Arriva