Klacht: Personeel

op 06 augustus 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Vandaag ben ik in de lidl van de burgermeester bouwmanlaan in overscgie geweest.
Ik stond in de rij die behoorlijk lang was .
Er werd 6x om een filiaalmanager geroepen naar de kassa maar kwam niet .
Toen kwam hij naar voren met jas en pet omdat er bij kassa 3 wat was maar hij werd voor kassa 1 geroepen.
De gene die op kassa 1 was moet het nog een keer aan hem vragen of hij die klant kon helpen.
Vervolgens sta je nog steeds is een lange rij komt er een medewerker aan en er werd gevraag ken je bij en hij liep gewoon weg met de worden rowp 3 bij als het nodig is. Ja hallo de rijen stonden in de gang paden van de winkel kan je zwlf zien dat er een kassa bij moet.
Ik vind dit echt respectloos tegen over je klanten je laat ze wachten terwijl dat niet nodig is .

Als deze klacht die ik nu opstuur verholpen dus sneller reageren op kassa bij en ook de FILIAALMANAGER want die moet het goede voorbeeld geven.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Lidl

2 weken geleden - Goedemiddag Manuela, wij zijn blij dat je ons dit meldt. Wij gaan dit gelijk doorgeven aan de juiste collega's zodat dit besproken zal worden in het filiaal. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij sturen voor het ongemak een tegoedbon naar je toe via de post.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 06 augustus 2017 om 14:30 geantwoord