Klacht: personeel

op 03 oktober 2011 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Ik heb vanmiddag samen met mijn vriendinnen een broodje gehaald bij de Hema.
Op het moment dat wij wilden opruimen en weglopen, kreeg ik van een werknemer die bij de broodjesafdeling werkt, te horen; ‘Wil je dat ff opruimen?!’ Waarop ik antwoorde; ‘Ja hoor, ben ik al weg?’ ik wilde de spullen opruimen en daarna weggaan. Zij antwoordt; ‘Ik ken de jeugd van tegenwoordig wel…’ Ik antwoorde; ‘Maar ik ben niet de “jeugd van tegenwoordig”‘ Ik liep naar binnen om de glazen terug te brengen en de afval in de afvalbak te gooien. Ik kwam buiten en zei; ‘het is opgeruimt hoor, nu tevreden?’ Zij zei; ‘Ik onthoud jou wel, jij komt hier niet meer naar binnen!’ Ik antwoorde; ‘Eenm beetje klantvriendelijk mag ook wel hoor.’ Het laatste wat ik hoorde was; ‘Ja dáág, ajúú’ keihard door de hele stad heen.
Ik vind dit asociaal gedrag en NIET klantvriendelijk.
Ze had een rood HEMAshirt aan, ze heeft bruin krullend kort haar, een beetje gezet en het was vandaag 28’9’11 om 14:45 tot 14:55 Hema te Zutphen in de stad.

Ik had eigenlijk haar baas erbij moeten halen, maar ik hoop dat jullie haar erop aanwijzen, want ik ben hier niet tevreden mee.

Alle klachten die gemeld zijn door kosterxxx