Klacht: personeel

op 28 mei 2016 over Lucardi in de categorie Juweliers

Hallo, ik ben vandaag bij een Lucardi vestiging geweest in veldhoven. Ik had daar samen met mijn vriend een horloge gekocht van jetset en oorbellen voor mijn dochter. Nu zijn wij niet zo zeer klantvriendelijk behandeld door uw collega (wij waren de enigste klanten in de winkel). Ik vroeg of of uw collega mijn dochters oorbellen dicht kon maken ….maar als reactie kreeg ik nou ik moet mijn nagels nog laten bijwerken en ik krijg dat niet voor elkaar! Wij waren helemaal ondersteboven van haar reactie omdat uw collega meer de indruk achter liet dat ze er geen zin in had. Dus kort maar krachtig gezegd :uw collega kan geen klanten helpen naar behoren ivm met haar kunstnagels? En mij staan aan te kijken hoe ik aan het klungelen ben met de oorbellen van mijn dochter. Nu ben ik diezelfde dag nog naar een juwelier gegaan in nabij gelegen dorp Eersel en die kregen vele klanten en klachten van Lucardi personeel te Veldhoven! Ik wilde eigenlijk via Facebook reageren maar ik ben met Lucardi klaar ik betaal liever 100euro meer dan zo behandeld te worden! Graag verneem ik een reactie terug en verblijf ik in afwachting met vriendelijke groet D Hendrikx

Antwoord

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hendrikx85