Klacht: Persineel

op 18 maart 2020 over Aldi in de categorie Supermarkten

Beste,

Eergisteren is mijn vader naar de aldi geweest.
We weten allemaal dat er momenteel maatregelen word genomen voor de coronavirus. Wat ik helemaal snap.

Eergisteren is mijn vader langs geweest, hij was nog niet op de hoogte dat er geen cash betaald mag worden. Er is een manier van spreken , je kan deze op een normaal manier zeggen. Maar een personeel had liever deze op een arrogante manier te zeggen. Als hij daar niet graag werkt of tegen zijn goesting, is het niet de bedoeling dat hij ergens werkt waar hij met klanten in contact komt. Het eerste stap is al ‘vriendelijkheid

Vandaag is mijn broer langs geweest.
Stond mijn vader en mijn broer naast elkaar, en met de andere klanten wel in een afstand.
Is hij weer beginnen te roepen omdat ze afstand moeten nemen van elkaar. ( mijn vader en broer) Mijn broer is ook wel op die moment boos geworden. Puur omdat hij elke keer op een raare manier reacties commentaar geeft. En het is altijd met de zelfde persoon.

Precies een mama die tegen zijn kind roept. Zo behandelt hij de klanten dus daar.
Er moet ook geen tekening bij gemaakt worden om te zien of iemand tegen zijn goesting daar werkt.

Wat ik dan nu niet snap, afstand van elkaar houden , het is een reglement.
Maar gisteren avond ben ik zelf naar de aldi gegaan, heb ik aan hem iets gevraagd toen was er geen afstand tussen mij en hem. En ook toen ik gisteren avond kwart voor 19 u aan de kassa stond was er geen afstand , en dat heeft hem ook gezien. Waarom zegt hij daar niks tegen op ?

De persoon is blijkbaar een verantwoordelijke, verantwoordelijke zou normaal voorbeeld moeten zijn? Deze is niet de eerste keer . Blijkbaar gebeurt deze vaker.

Het gaat over de Aldi in evere , dicht bij bordet.
Personeel: klein van lengte, bruinblond haar een oudere man. Met baard.

Het enige wat ik verwacht is ‘ vriendelijkheid ‘

Met vriendelijke groeten,
Hafize kutlu

Vriendelijkheid

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hfz