Klacht: Permanent verbannen

op 10 oktober 2017 over Habbo Hotel Nederland in de categorie Internet Games

Mijn habbonaam is Robidou. Ik had een wired game gemaakt Rolling tiles én Roulette ZONDER inzet. In de kamer was ook een bot aanwezig die de vermelding aan spelers gaf om NIET in te zetten. Tot mijn grote verbazing logde ik vandaag in en kreeg de melding dat ik permanent verbannen ben wegens : “gokken” terwijl ik niet diegene was dit aan het spelen was! Akkoord ik kan hier inkomen dat Habbo dit ziet als gokken maar ik dacht dat je met een wired game niks verkeerds deed. Ik heb in mijn hele habboloopbaan (11 jaar!!) erg veel aan credits gekocht en nooit een verbanning gekregen. Ik heb niet eens een waarschuwing gehad dat deze game verboden was. Ik vind een permanente verbanning wel érg hard en direct.

Het weghalen van mijn permanente verbanning en een waarschuwing in de plek. Ik verwijder de Wired game en weet nu dat dit tegen de habboregels is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Habbo Hotel Nederland

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Habbo Hotel Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robidou