Klacht: Periodieke betaling aan zorgtoeslag.nl

op 29 januari 2016 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanuit mijn bank kreeg ik een melding dat ik Zorgtoeslag.nl gemachtigd heb om maandelijks 29.50 af te schrijven van mijn rekening. Waarom is dit precies? Inmiddels zijn de klantenservice lijnen alweer gesloten.. Maandag ben ik de eerste die aan de lijn hangt, ik hoor toch juist toeslag te krijgen dan te betalen? Of heb ik dit nu verkeerd begrepen? Als iemand hier een duidelijk antwoord op heeft hoor ik het graag.

Gewenste Oplossing:

Duidelijkheid waarom ik dit bedrag betalen moet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 23 juni 2016 om 16:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door leonevs