Klacht: Per ongeluk twee keer beltegoed gekocht omdat het niet duidelijk was. Slim only

op 01 december 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 25-11 bij AH 1000 MB gekocht. Ik had het automatisch aankopen geactiveerd maar dat was niet duidelijk en er gebeurde ook niks. Toen heb ik er zelf 1 gekocht. Dus nu 2 x 1000 MB a 10 euro tot dezelfde datum. Gebeld met de klantenservice maar die kunnen niets terugstorten en ook geen datum aanpassen. Ik vind dit zeer klantonvriendelijk. Je kan altijd alles terugbrengen bij de Albert Heijn, dat is nooit een probleem. en nu kan het ineens niet. Heel raar.

Gewenste Oplossing:

Als de datum van de tweede bundel een maand langer geldig is. Dus tot 25 januari of dat ik 10 euro terugkrijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niek 71