Klacht: Niet of nauwelijks telefonisch te bereiken en de oplossing….geen resultaat slecht!

op 04 december 2019 over Pelgrim in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De vaatwasser van mijn ouders geeft een error E4 aan. Handleiding erbij en oplossing is service monteur pelgrim bellen. Na bijna 3 uur!!!! wachten hebben ze eindelijk iemand aan de lijn…Oplossing; resetten en dan maar afwachten of het probleem verholpen is. Dus ouders aan de slag (en nee…na het geven van de instructies bleef niemand aan de lijn of het gelukt was – meer een succes ermee!) e.e.a. uitgevoerd maar helaas probleem niet verholpen. Daarop volgende dag maar weer gebeld, gelukkig was de wachttijd nu maar minder dan een uur – wederom een instructie; pomp afvoerslang schoonmaken…en succes! Helaas niet het gewenste resultaat. Ik werd gebeld; vaatwasser doet het niet en relaas van hun (zoals hiervoor beschreven) verhaal. Voor onze maatschappij die graag wilt dat ouderen lang(er) zelfstandig op zichzelf blijven wonen zijn dit soort acties en oplossingen voor bijna 80-jarigen niet echt iets waar je blij van wordt. Helemaal niet omdat ze er dus – na lang wachten – niet telefonisch doorheen worden geholpen; ik blijf aan de lijn, begrijpt u wat ik bedoel, ziet u de afvoer die mogelijk verstopt is…niets van dat alles. Nadat ik ingeschakeld ben, zelf ook nogmaals alle mogelijke stappen voor de aangegeven oplossing heb doorlopen, helaas nogmaals zonder succes, maar weer voor een 3e keer gebeld; nu voor het maken van een afspraak met een monteur…Resultaat: 70 euro voorrijkosten en we kunnen onze monteur niet eerder inplannen dan volgende week…pfff….klantenservice nul punt nul.

Gewenste Oplossing:

Monteur komt gratis voorrijden; de uren die mijn ouders aan de telefoon qua kosten moeten betalen en zelf qua tijd hebben moeten wachten op uiteindelijk niets geen oplossing en nog steeds een vaatwasser die niet werkt (totdat monteur qua planning volgende week tijd heeft), vind ik wel minimaal het compenseren op slecht customer care waard.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pelgrim over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Pelgrim in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ags2104