Klacht: Kapotte kookplaat

Leonie van den Ende op 15 april 2024 over Pelgrim in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Helaas 2 weken geleden is onze kookplaat ermee gestopt. Deze is slechts 1,5 jaar oud. Hij is in een storing geschoten. Inmiddels meermaals afspraken gemaakt voor een monteur. Tot op heden niemand gezien. Ik heb mijn werk ervoor afgezegd en een keer iemand geregeld om in huis te zitten. Er wordt steeds vermeld dat er een onderdeel vergeten is in de bus te leggen. Nu zou er morgen iemand komen heb geen tijd of informatie doorgekregen en na een halfuur aan de telefoon te hebben gehangen nog niemand gesproken. Ook de beloofde garantie na het registreren van al onze apparatuur krijg ik maar geen bevestiging van. Wij hebben er spijt van dat we onze hele keuken van Pelgrim apparatuur hebben voorzien. Wat een slechte service!!

Onze kookplaat moet zo snel mogelijk gemaakt worden en normale communicatie hierover. Een compensatie in de vorm van een nieuwe filter voor onze kookplaat en wij willen de bevestiging van onze garantie voor alle 5 de apparaten. Deze heb ik inmiddels meermaals geregistreerd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pelgrim over deze klacht.

Bericht van Pelgrim

1 maand geleden - Beste mevrouw van den Ende, Ontzettend vervelend om te te lezen dat de kookplaat defect is en de service niet verloopt zoals u maar ook wij graag zouden zien. Ondanks dat dit uiteraard niet onze moedwillige intentie is geweest begrijpen wij goed dat dit als zeer teleurstellend wordt ervaren. Naar aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact met u gezocht maar helaas niet kunnen bereiken. De monteur komt inderdaad vanmiddag bij u, wij gaan ervan uit dat u na het bezoek de kookplaat weer naar volle tevreden kan gebruiken. Wij zullen u vandaag een bevestiging van de registratie toesturen. Wij hopen dat het vertrouwen in ons na het bezoek van de monteur en de bevestigingsmail wat zal herstellen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijk groet, Femke Webcare Pelgrim

Reactie van de melder van de klacht Leonie van den Ende

1 maand geleden - Bedankt voor de reactie. De monteur stond eindelijk na 3 weken en meermaals afgezegd te hebben voor de deur. Maar wel 2 uur te vroeg waardoor mijn schoonvader er hals overkop naar toe is gegaan want wij zijn gewoon aan het werk. De conclusie van de monteur is dat het niet gemaakt kan worden want hij heeft niet de juiste onderdelen. Belachelijk want wij hebben zelfs een filmpje gestuurd van de foutmelding zodat dit duidelijk was!!! Oftewel moeten wij weer een nieuwe afspraak inplannen en maar hopen dat het niet weer afgezegd wordt. Erg teleurstellend deze manier van zake. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.

Bericht van Pelgrim

1 maand geleden - Beste mevrouw van den Ende, Naar aanleiding van uw laatste bericht hebben wij telefonisch contact met u gezocht maar helaas niet kunnen bereiken. Het spijt ons dat de monteur helaas de kookplaat niet heeft kunnen repareren. Wij zien dat onze monteur inmiddels zo snel mogelijk een nieuw bezoek heeft ingepland, namelijk voor 19/4. Onze oprechte excuses voor al het ongemak. Met vriendelijke groet, Femke Webcare Pelgrim

Reactie van de melder van de klacht Leonie van den Ende

1 maand geleden - Bedankt voor de reactie en tegemoetkoming. Hopelijk kunnen wij na vrijdag weer koken! M.v.g. Leonie

Alle klachten die gemeld zijn door Leonie van den Ende