Klacht: Pelgrim oven voor de 3e keer stuk

op 31 mei 2016 over Atag in de categorie Keukenleveranciers

Voor de derde keer in 2 jaar is mijn Pelgrim oven stuk.
De eerste keer is deze gerepareerd, de 2e keer heb ik een nieuwe oven gekregen en nu is er weer hetzelfde probleem als voorheen. (deurschakelaar defect daardoor kortsluiting).

Ik heb dit via de website van Pelgrim/Atag/Etna gemeld via een contactformulier.
Reeds de volgende dag kreeg ik een email met daarin de melding dat er op 31-5 een monteur langs komt. Prima dacht ik, dat is snel, maar ik kan alleen s’middag’s vrij krijgen dus maar even bellen.
Dus in een telefoontje aangegeven dat ik alleen na 12.00 uur thuis kan zijn, geen probleem zij de mederwerkster, ik zal het doorgeven aan de planning, u ontvangt hiervan nog bericht.

Dat was op woensdag 25 mei. Vandaag (31 mei) om ca.10.15uur wordt ik gebeld door de monteur die bij mij aan de deur staat! Ik vertel hem dat ik aangegeven heb alleen na 12.00uur te kunnen, hij kan er echter ook niets aan veranderen want hij krijgt dit ook maar van zijn planner.

Bij thuiskomst ligt er wel een nota in de brievenbus van €69,95 voorrijdkosten en of ik deze volgende keer contant wil betalen.

Ik voel me belazerd, dit is nu de 3e keer dat de oven kapot is, ik heb duidelijk aangegeven dat ik alleen na 12.00uur thuis kan zijn, heb geen bericht gekregen hoe laat de monteur komt en heb een halve dag vrij moeten nemen en dan ook nog dit!

Ondertussen heb ik weer gebeld met de service dienst en zij zeggen nu dat ze niet kunnen aangeven wanneer de monteur komt, dit kan pas 1 dag (na 13.00uur) van te voren en wordt per mail bevestigd. (Ik heb geen mail ontvangen en heb 2x duidelijk aangegeven na 12.00uur.)

Nu heb ik een nieuwe afspraak gemaakt voor 7-6 en 20x verteld dat het alleen na 12.00uur kan. De medewerkster kan dit niet garanderen zegt ze. Ik heb gezegd dat de monteur dan niet hoeft te komen want dan staat hij weer aan een gesloten deur, daarop wordt mij doodleuk verteld dat ik mijn mail moet checken wanneer de monteur komt. PPpfffffff…………..

Ik weet het niet meer

Als de monteur na 12.00uur komt en ik geen voorrijdkosten hoef te betalen omdat ik niet thuis was en uiteraard mijn oven eens naar behoren werkt!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Atag

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Atag nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Richard 71

1 jaar geleden - Nou, onverwachts toch nog alles goed gekomen. Werd vrijdag gebeld door een vriendelijke begripvolle dame van ATAG die wel alles kon regelen zoals het hoort. Monteur vanmiddag langsgeweest en deze heeft het defecte onderdeel vervangen. Jammer dat er eerst een heleboel "stampij" gemaakt moet worden!

Alle klachten die gemeld zijn door Richard 71