Klacht: Pelgrim Glas Kookplaat (Gas)

op 28 september 2017 over Atag in de categorie Keukenleveranciers

Zondagavond aan het koken, op 5 pitten, bijna klaar en de glasplaat ‘ontploft’ in 1000 stukjes. Een harde knal en de glasplaat van mijn 5 pits gastel is echt in duizenden stukjes gebroken. Het glas vloog in het rond en we hebben geluk gehad dat niemand van ons gezin glas in de ogen heeft gekregen, we hebben een bar in de keuken vlakbij de kookplaat en zaten daar om te gaan eten.
Niets op laten vallen!!!! Gewoon mee gekookt op 5 pitten wat toch moet kunnen met een 5 pits gasstel!!!!
DIT IS BIJ ONS DE TWEEDE KEER, IN 2013 IS PRECIES HETZELFDE GEBEURT. DE KEUKEN IS VAN 2012 EN IN 2013 KREGEN WIJ, NA BEOORDELING VAN EEN MONTEUR, DIT HELEMAAL VERGOED.
Nu weer dezelfde melding bij Pergim Service gedaan ( foto’s ook doorgemaild) maar dit keer GEEN GARANTIE en uiteindelijke een dikke vette rekening in het vooruitzicht dus…..
Dit kan niet gebeuren, ook al is de kookplaat 10 jaar oud dan nog zou het niet moeten kunnen dat je kookplaat zomaar ineens tijdens het koken in duizenden stukjes breekt.

Nieuwe glasplaat helemaal kosteloos vervangen/installeren en geen voorrijkosten hoeven betalen.
DUS VOLLEDIGE GARANTIE/SERVICE VOOR REKENING VAN PELGRIM/ATAG
En misschien een Veilige Glasplaat???????

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Atag

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Atag nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Atag in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Kittyjanssen