zeer onbeleefde behandeling bij aankopen van bril. Ook telefonisch zeer onvriendelijk. Waardoor ik heb besloten nooit meer voor Pearl te kiezen. In het verleden was ik altijd zeer tevreden. Maar door dat ene personeelslid wil ik niet meer gaan. Het... Lees meer
Er zijn nieuwe glazen ingezet en te hoog. De medewerkers hebben niet de bril afgesteld en mij weggestuurd met de mededeling dat ik zou moeten wennen aan de nieuwe glazen.En dat de oude glazen in mijn oude monteur konden.Na 1... Lees meer
Op het moment dat mijn dochter mijn bril had kapot gemaakt was het tijd om een nieuwe bril te kopen. Gezien ik verhuisd ben naar Belgie zocht ik toch mijn oude vertrouwde opticien Pearl op in Veurne. Zo gezegd zo... Lees meer
het volgende Pearl almere zou mij berichten wanneer bril klaar zou zijn heb dit helaas niet mogen ontvangen dossiernummer 410-309078490 betreft pearl fil358 brilmij groep bv incassokosten 40€ ik heb onterecht deze kosten moeten betalen en ik vindt dat pearl... Lees meer
Onder garantie heb ik een nieuwe monteur gekregen. Vervolgens zaten er verkeerde glazen in. Nieuwe glazen ingezet. Vervolgens 10x tergwegeest i.v.m. niet passend monteur. Men kwam uiteindelijk tot de conclusie dat er in het glas een gaatje te groot was... Lees meer
Voor ik begin , ben 20 jaar klant en heel tevreden tot nu ,ben verhuisd dus ook nieuwe opticien
En nu begint het.
brilhoortjes gebroken kan niet meer gemaakt worden of messchien toch wel na enig zoeken in zijn lade aub... Lees meer
Twee brillen gekocht bij pearl in de kinkerstraat te Amsterdam ter waarde van 1200 euro inmiddels 10 keer terug geweest voor afstellen en nog steeds niet goed inmiddels zijn de brillen zo vaak verbogen dat het naar mijn idee... Lees meer
op 12/9/2013 bril gekocht Hasselt(Carrefour) Zaterdag 9/11 bij het winkelen
breekt plots het armpje af, De bediende in de vestiging zei dat het mijn fout
was omdat ik een koordje aan mijn leesbril deed; en dat ze dit niet ging herstellen... Lees meer
heb een niuewe bril en andere glazen bestelt bij paerl st niklaas belgie en het waren verkeerde glazen geen goeie dan ben ik naar oogarts gegaan en zij daar moe je met terug de sterkte is nie goe afgemeten ik... Lees meer
Onlangs heb ik een bril gekocht met verzekering voor 2jr.
Nu blijkt dat ik, maar voor eenmalig van de verzekering gebruik kan maken. ik heb en flinke kras over het glas, van mijn bril.Tijdens een flinke storm een tak tegen... Lees meer