Klacht: paysave bonnen niet ontvangen

op 17 juli 2017 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Nadat ik meerdere keren paysave kaarten haal via beltegoed.nl om op unibet te gebruiken, heeft beltegoed.nl mij nu in totaal 4x niet mijn paysave codes gegeven van de 6 keer. Ik snap niet hoezo, er staat dat er iets mis is gegaan en dat ze het handmatig gaan doen binnen 1 werkdag als de gegevens kloppen.. ik zou niet weten welke gegevens want heb hellemaal geen gegevens door gegeven. En waarom geven ze me de ene keer wel een code door dan de volgende keer weer niet en die daarop weer wel.. en dit is allemaal in 1 dag. Niet uitbetaald gekregen is 1x van 25 euro 1x 50 euro 2x tien euro. zou graag of mijn geld terug zien op mijn rekening of de codes willen!

Als ik mijn codes krijg of mijn geld terug op de rekening

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beltegoed.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 17 juli 2017 om 10:06 geantwoord

Hoi Geert of Kevin,

Bedankt voor je bestellingen!
Vervelend dat je de codes niet direct hebt gekregen! Ik heb er even naar gekeken, en ik zie dat deze even waren vastgehouden door een anti-fraude systeem. In ieder geval excuses voor deze vertraging. Sommige orders moeten handmatig gecontroleerd worden. Ik heb de codes nu vrijgegeven, en verstuurd, dus die zal je al binnen hebben, toch?

Als je merkt dat je vaker tegen de limiet aanloopt dan kunnen wij de limiet wel wat ophogen, mits jij een kopie ID en kopie bankafschrijving laat zien. Met die gegevens kunnen we je limiet verhogen.

Ik hoor graag of je daar gebruik van wilt maken!
Vriendelijke groeten,
Kasper | Beltegoed.nl
E-mail: support@beltegoed.nl

Alle klachten die gemeld zijn door kevinbommwl