Klacht: Paysafecard code niet ontvangen

op 18 juni 2017 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Ik heb gisteren een paysafecard gekocht bij beltegoed.nl van 100€ . Ze hebben wel het bedrag afgeschreven van mijn rekening maar nooit een code gekregen. ik heb ze vervolgens een email gestuurd en een bericht via facebook. Waar ze pas na een dag op reageerde dat ik mijn id en betaalbewijs moest opsturen. Dit heb ik gedaan en ze hebben mij nog steeds geen bericht of code gestuurd. Ik had deze kaart nodig voor vaderdag en door hun kan ik nu mijn vadersdag cadeau niet meer halen.

Als ik mijn paysafecard krijg en een extra compensatie voor wachttijd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beltegoed.nl over deze klacht.

Bericht van Beltegoed.nl

1 maand geleden - Hoi Herman, Stephan, Volgens mij hebben wij je meerdree malen uitgelegd dat het automatische beveiligingssysteem onregelmatigheden bij je bestelling heeft ontdekt. Helaas moet ik dit ook constateren doordat je verschillende namen en adressen gebruikt. Ook geef je aan dat het niet jou rekening is, maar die van je oom. Ook je vriendelijke bewoordingen in de mails zorgen er niet voor om ons te overtuigen dat jij gemachtigd bent deze bestellingen te doen. Wij hebben je orders dan ook geannuleerd en het bedrag in zijn geheel teruggestort naar de rekening waar het vanaf gegaan is. Met vriendelijke groeten,

Alle klachten die gemeld zijn door herman108