Klacht: Payment to Wish

op 05 december 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

On 2 dec 2017 I placed an order to Wish and paid : €50,35 with ideal but then it showed an error had occured on the payment and to please try again – I did so also using the promocode which was correct – the amount for this 2nd attempt was €44.42 – but the 1st attempt of this order for €50,35 was also deducted by worldpay from my bank – and also the 2nd attempt of €44,42 – therefore I wish for Worldpay to refund me €50,35 which Wish are saying they never received.

Gewenste Oplossing:

I wish to get a refund of the payment of €50,35 which was deducted from my account but never received by Wish.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 27 december 2017 om 15:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

U kunt het beste contact opnemen met Klarna

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door Donna1968