Klacht: Kaartjes niet personaliseerbaar

Maxikill97 op 17 april 2024 over Paylogic in de categorie Betaalsystemen

Wij hebben 2ehands een ticket gekocht voor een festival. Het proces is in deze volgorde verlopen.

1. Eerst de ene helft aan de hoofdkoper betaald.
2. De verkoper heeft daarbij de ticket onder een andere naam gezet waarna we een mail hebben gekregen van Paylogic dat de ticket voor ons is geclaimed en niet meer beschikbaar is voor de hoofdkoper
3. Paylogic stuurt geen bericht om deze ticket vervolgens te kunnen personaliseren
4. Gemeld bij Paylogic en ze doen er eigenlijk niks mee, reageren ook niet..

Een officieel ordernummer wat ontstaan is uit de wisseling van de ticket vanuit het Paylogic systeem is gewoon aanwezig.

Ik wil deze ticket tot mijn beschikking hebben en kunnen personaliseren.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Paylogic over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Paylogic in behandeling genomen

Bericht van SeeTickets

2 maanden geleden - Hi , bedankt voor je bericht. We hebben dit even voor je nagekeken en moeten je helaas mededelen dat dit geen bestaand bestelnummer is in ons systeem. Verder kunnen wij helaas ook geen bestellingen vinden onder het e-mail adres beschreven in je bericht. Heb je toevallig een e-mail request nummer voor ons, of het e-mail adres waarmee je ons hebt gecontacteert? We kijken uit naar je reactie en wensen je een fijne dag verder!

Reactie van de melder van de klacht Maxikill97

2 maanden geleden - Het E-mail adres wat hoort bij het ordernummer 01699888567 is: [email protected] Ik ga hier absoluut niet akkoord mee zoals dit nu gaat. En wel hierom: 1. Toen ik de ticket overgenomen heb van de hoofdkoper heb ik eerst het het 1e deel van de ticket betaald met als afspraak ik na het wisselen van persoonsgegevens aan de ticket ik de andere helft zou betalen. 2. Daarna heeft die persoon de ticket overgezet naar mij, Annefloor van der Wal en heb ik direct van Paylogic een E-mail gekregen met daarin het ordernummer EN een keiharde zwart op wit bevestiging dat deze ticket NIET meer van de hoofdkoper is en aan mij (Annefloor) toegewezen is. Ook stond er achter dat we ons geen zorgen hoefden te maken en dat deze ticket binnen 48u te personaliseren is. 3. Dus na de bevestiging van Paylogic dat deze ticket van mij is heb ik netjes volgens afspraak de andere helft van de ticket betaald 4. Helaas heb ik binnen 48u geen personaliserings E-mail ontvangen en krijg ik ook geen contact met de hoofdkoper van de ticket. 5. Vervolgens heeft een maat van mij (die zelf binnen de festival branche werkzaam is) contact gehad met een werknemer van Paylogic en die heeft verteld dat dit ordernummer zeker wel bekend is in het systeem, maar deze werknemer niks aan de ticket kon veranderen omdat ze daarvoor mij (de koper) hebben moeten spreken, dus bij deze. 6. Nu krijg ik ineens te horen dat dit ordernummer niet bestaat en via mailcontact met Paylogic zelf verwijzen jullie alleen door naar de hoofdkoper van de ticket. Ik ga hier absoluut niet akkoord mee. Jullie hebben zelf zwart op wit gezegd dat deze ticket niet meer beschikbaar is voor de hoofdkoper en deze nu van mij is. Ik heb op dit punt niks meer te maken met de hoofdkoper en ga ervan uit dit samen met Paylogic op te kunnen lossen. Ik eis een fatsoenlijk en professioneel antwoord waarin mijn ticket/het personaliseren van mijn ticket zoals dat zwart op wit toegezegd is door Paylogic ter beschikking wordt gesteld. Telefonisch is mijn vriend bereikbaar op 06-15285056. Hierbij een kopie van de E-mail die ik vanuit Paylogic ontvangen heb, dit E-mail adres kan ik ook zeker naar jullie doorsturen als dat nodig is: Beste Annefloor, Jouw bestelling voor Intents Festival is succesvol verwerkt. Let op, tickets voor Intents Festival 2024 worden in de week vóór het festival uitgestuurd door de organisatie. Hier ontvang je t.z.t. een mail over. Personaliseren van jouw tickets is mogelijk vanaf 04-04-2024. Hierover ontvang je spoedig nog een mail van ons. Onderstaande tickets zijn niet meer beschikbaar voor de vorige eigenaar. Meer informatie vind je op onze website.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Paylogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Paylogic

Heeft op 23 april 2024 om 10:01 geantwoord

Hi, bedankt voor je bericht.

We hebben de mail inmiddels beantwoord en daarin informatie opgevraagd. Laat het ons weten als je nog vragen of opmerkingen hebt via ons contactformulier! We kijken uit naar je reactie!

We wensen je een fijne dag!

Maxikill97

Heeft op 04 mei 2024 om 08:42 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Inmiddels verder contact gehad mef Paylogic. Het ordernummer was verstuurd is in dit bericht was onjuist.
Via de E-mail zijn screenshots gestuurd van de orderbevestiging met het correcte ordernummer.
We hebben nu al het zwart op wit bewijs naar Paylogic gestuurd.
Hierna krijgen we geen reactie meer van Paylogic en worden nu al 1.5 week genegeerd.

Ik ga er vanuit dat dit gewoon op een nette manier door Paylogic opgelost wordt.

Bericht van SeeTickets

1 maand geleden - Hi, bedankt voor je reactie. We moeten je helaas mededelen dat [email protected] geen mail adres is van ons. We kunnen dus bevestigen dat deze tickets niet bestaan in ons systeem. We vinden het heel vervelend en raden altijd ten zeerste aan de tickets alleen via de officiele website aan te schaffen. We wensen je een fijne dag!

Alle klachten die gemeld zijn door Maxikill97