Klacht: Kaartje werkte niet

Clemn op 28 augustus 2023 over Paylogic in de categorie Betaalsystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zaterdag had ik maar liefst €238,50 betaalt voor 2 kaartjes voor Mystery Land waarvan 1 kaartje niet werkte!! Via ticketswap werd ik doorgelinkt naar de “officiele ticketshop”. Blijkt dus zo te zijn dat een kaartje al 30 min eerder was gescand. Paylogic is op geen enkele manier te bereiken, ik heb het formulier ingevuld en alleen doorgekregen dat mijn aanvraag is geweigerd, verder geen info. Ik ben woedend en eis een terugbetaling.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat er telefonisch contact met mij opgenomen wordt en eis een terugbetaling

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Paylogic over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Clemn