Klacht: pax kleerkast

op 13 januari 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

enkele weken terug kocht ik een pax kleerkast donkerbruin van 3m breed. de legplanken waren momenteel niet in voorraad,verder geen info.
de kast wordt thuis gemonteerd door mezelf,geen probleem.
de week daarna kijk ik op de site voor de legplanken en zie dat ze waarschijnlijk niet meer in voorraad komen doordat ze uit het gamma genomen worden.
ik kijk op de site naar alle vestigingen en zie dat ze enkel nog in Hognoul beschikbaar zijn. Ik bel naar daar om zeker te zijn en er zouden er nog een 30tal liggen .
Ik rij naar ginder (2uur heen – 2uur terug, ik ben van Wevelgem) en daar aangelomen vind ik de planken niet op hun plaats. Aan de infobalie geven ze mij een andere plaats op maar daar waren er geen meer te vinden. conclusie : het stocksysteem werkt dus niet. Geen planken voor in mijn kast!!
Ik kan toch moeilijk witte planken in mijn wenge kleerkast leggen??!!
Ik heb het opgelost door glazen legplanken mee te nemen die weliswaar een stuk duurder zijn en die ze in Gent ook op voorraad hadden had ik geweten dat er in Hognoul ook geen lagplanken meer waren!

Ik zou tevreden zijn met een waardebon gelijk aan het verschil tussen de glazen legplanken en de houten legplanken, alsook mijn verloren kilometers (300km).

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 16 januari 2014 om 15:59 geantwoord

Naar aanleiding van deze melding hebben wij telefonisch contact opgenomen met de klant. Als snel bleek uit het gesprek dat deze melding betrekking heeft op de IKEA in Gent ( België ) Wij hebben de klant het advies gegeven om op de website www.ikea.be, nogmaals een melding te doen met het verzoek contact op te nemen met de klant. Wij sluiten op verzoek van de klant deze melding. IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door bavolito