Klacht: Pauzeren werkt niet, er wordt geen contact met mij opgenomen

op 07 mei 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Al sinds vorige week werkt pauzeren niet. Afgelopen week al 2x contact met klantenservice, hier helaas geen oplossing. Vervolgens “is een storingsticket aangemaakt” en zou er contact met mij opgenomen worden. Inmiddels kan ik al een week niet pauzeren. Een compensatieverzoek indienen via de telefoon werkt ook niet, omdat hij de datuminvoer niet pakt… ook weer jammer voor de monopolist die caiway in Almelo is.

Dat mijn probleem per direct, maar uiterlijk morgen (8-5-2020) opgelost wordt en ik een compensatie krijg van Caiway. Ik betaal immers een bijzonder hoog tarief, Caiway is veel duurder dan andere aanbieders. De reguliere compensatie lijkt mij niet op zijn plaats, daar deze bijzonder laag is in vergelijking tot de lage service en hoge prijs van caiway.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 08 mei 2020 om 15:24 geantwoord

Geachte meneer Leestemaker,

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u geen programma's meer kunt pauzeren. Dit is een bekend probleem en wordt uitgezocht bij de leverancier van het interactieve tv platform.

Wij houden uw storingsticket in behandeling en zullen dit z.s.m. voor uw oplossen. Een financiële compensatie bespreken wij graag, zodra er een oplossing aangeboden kan worden.

Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Pepijn
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Stefan L.