Klacht: Pauze bij live tv werkt niet

op 11 mei 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

helaas worden mijn klachten niet opgelost, ik ben al maanden bezig maar zonder resultaat. Live pauzeren werkt helemaal niet. Er word elke week gezegd “wij zijn er mee bezig” opgenomen programma’s terug kijken lukt in de meeste gevallen niet. Regelmatig uitval van internet en ga zo maar door. Ik heb nu 27 keer hier over gebeld. Helaas krijg je steeds onbevredigde antwoorden.
Misschien is een inventarisatie van caiway gebruikers die problemen hebben met de geleverde producten (die vaak niet werken

Er wordt steeds gezegd wij gaan u monitoren en wij bellen u terug, helaas flauwekul want je wordt gewoon niet terug gebeld
Als het wordt opgelost en een tegemoetkoming in de kosten

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 12 mei 2020 om 17:09 geantwoord

Geachte heermevrouw Eikenbroek,

Allereerst wil ik u mededelen dat het ons spijt dat het probleem dat u beschrijft inmiddels nog niet is opgelost. Er is inderdaad herhaaldelijk contact geweest omtrent de kwestie, veelal vanaf uw kant.

Het probleem met de interactieve tv-ontvanger blijkt helaas gecompliceerd. Wij betreuren dit ook en er wordt dagelijks hard gewerkt de diensten zo spoedig mogelijk weer permanent te laten functioneren zoals bedoeld. Hierover is eerder contact geweest, waarna het u negatief verrast heeft niets meer te hebben vernomen.

Middels dit bericht wilde ik u toch even op de hoogte stellen van het feit dat u wel ingelicht wordt wanneer er vorderingen zijn. Helaas is het zo dat we momenteel nog niet zo ver zijn dat we u over de oplossing hebben kunnen informeren. Indien dit wel het geval is, zal u hierover direct geïnformeerd worden en zorgen wij graag via de telefoon of één van onze andere kanalen voor een gepaste afhandeling.

Ervan uitgaande dat de door u gewenste oplossing dus inderdaad zal komen, laat ik de klacht uiteraard nog open staan totdat de oplossing door ons gevonden is en we dit uiteindelijk tot tevredenheid kunnen afsluiten met elkaar.

Mick
Caiway Webcare Team

Heeft op 14 mei 2020 om 13:45 geantwoord

Helaas gaan deze klachten niet over een paar weekjes maar dit speelt al maanden,
wij zijn nu 7 maanden bezig met de bovengenoemde klachten dat wil niet zeggen dat in het verleden geen klachten waren.
Het wordt momenteel steeds slechter, geluid van de tv valt weg ,beeld bevriest zo maar en opgenomen programma's zijn echt een ramp om terug te zien
Dus ga ik er van uit dat dit niet snel wordt opgelost (gezien het feit dat wij al 7 maanden bezig zijn)

Alle klachten die gemeld zijn door Eik 1