Klacht: Beschadigde EDY EDHC8055 KOEL-VRIESCOMBINATIE

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste mijnheer/mevrouw,

Na meerdere malen telefonisch contact te hebben gehad en velen contactformulieren die zijn ingediend dien ik nu officieel mijn klacht in door middel van deze website.
Helaas ben ik al sinds januari ermee bezig om compensatie te ontvangen voor een product dat beschadigd geleverd was.
Ik heb de product in ontvangst genomen omdat ik nood was van een koelkast.

Oorspronkelijk was dit niet eens de gewenste koelkast maar dit heb ik zo laten wijzigen omdat de EDY EDHC8059 ZWARTE KOEL-VRIESCOMBINATIE pas veel later op voorraad zou zijn. Ikzelf heb dit moeten ondervinden op jullie website en had helaas geen bericht van jullie hierover vernomen dat de leveringsdatum uitgesteld was. (Niet service gericht)

Er was wel netjes na gebeld toen de koelkast uiteindelijk geleverd was na een 2e poging van bezorging. Het was bekend dat de product beschadigd was en dat ik hiervoor compensatie zou ontvangen. Echter ben ik niet in discussie gegaan voor de waarde van de credit maar nu is de aangeboden credit niet eens meer waardig met alle tranen, moeite en frustratie dat ik heb moeten insteken om eindelijk deze zaak rond te hebben. Hierdoor verwacht ik een hogere compensatie ter waarde van €50.

Nogmaals het is nooit mijn bedoeling geweest dit te escaleren, maar als afspraken niet na worden nagekomen dan kan je ook niet anders van een consument verwachten.

Met vriendelijke groet,
FC Broekhoven

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als een compensatie voor de (emotionele) schade ter waarde van €50,- word uitgekeerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paulissen Witgoed BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fcrb03