Klacht: Patstelling.

Rexo op 09 september 2021 over XS4all in de categorie Alles-in-1

De lijn tussen mij en de centrale is stuk. Dat hebben ze proberen te maken maar dat schijnt niet te lukken. Nu klaag ik natuurlijk nog steeds want het is niet gefixt! Maar XS4ALL besluit me nu te negeren. Straks werd de telefoon zelfs opgehangen terwijl er geen woord verkeerd was gevallen.

Nu zit ik dus met een kapot internet met periodes met 170ms en/of 100% packetloss waardoor al je (VPN/SSH) tunnels sneuvelen. Zo wordt het kijken naar YouTube bijvoorbeeld onmogelijk. Ik ben hier 10 jaar geleden voor vertrokken bij Telfort. Nu willen ze dat zelfde tafereel nog eens overdoen bij XS4ALL zo te zien. Ik heb hier helemaal geen zin in.

Hier zijn de onomstotelijke bewijzen dat ik niet uit mijn nek zwam. Deze grafieken komen van strato.de. Die zitten zéér kort bij het KPN netwerk en dus ook het XS4ALL netwerk want dat is precies het zelfde:

De bovenste is mijn modem, de onderste is het eerst pingbare achter mijn modem. Je kunt DUIDELIJK zien waar het probleem zit.

Ik wens dat er meer moeite wordt gedaan om mij een werkende internet verbinding te verstrekken.
Bovendien wens ik dat mijn smokeping serieus genomen wordt. Die liegt namelijk niet! Dus als XS4ALL een momentopname maakt, is die gewoon inferieur aan mijn continue meting. Ook al geloven hun dat niet. Het is toch zo!

Iedereen met een klein beetje verstand van elektriciteit ziet dat dit een los/hoogohmig contact is. Ik zweer daar niet bij maar daar lijkt het verdomd veel op.

Fix het!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over XS4all

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over XS4all nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rexo