Klacht: zeg dat niks kost informatie en dan afschrijven

esperanca1 op 19 januari 2012 over Passport Hotel Group in de categorie Hotel Card

dezelfd als dE last klacht ook niks zeggen over geld en vervolgens afschrijvenklant misleiding slecht bedrijf
ik zal binen paar dagen actie tegen hotel group beginnen onder anderen zwart maken via alle makelijk mediA die er is(face../twiter noem er maar op ook banner zullen vestuurd worden ik zal alles binnen mijn bereik doen om te vorkomen dat juli nog meer mensen misleiden en zien wie julie echt zij//////////wat een rotzooi we moet julie ook nog een ster geven terwijl julie eigelijk iets anders verdinen

geld terug

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Passport Hotel Group in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Passport Hotel Group een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Passport Hotel Group

Heeft op 13 februari 2012 om 17:12 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw,

Gezien uw taalgebruik is het wat moeilijk de klacht te herleiden. Wat ik uit uw verhaal begrijp is dat u een bestelling heeft geplaatst en deze heeft betaald. Ik heb het even nagekeken en wij hebben geen annulering ontvangen, derhalve is uw betaling terecht en zullen wij uw klacht afmelden als opgelost.

Karel Schmidt

Alle klachten die gemeld zijn door