Klacht: Myflavours Hotelkaart

op 12 oktober 2017 over Hotel Card in de categorie Hotel Card

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben op 10 juni 2015 gebeld door MyFlavours voor een Hotel jaarkaart. Door omstandigheden was ik op dat moment druk maar er werd toch via de telefoon deels gecommuniceerd, terwijl ik had aangegeven dat ik er geen tijd voor had. Had toen eigenlijk meteen moeten ophangen.

Ik zou een bevestigingsmail krijgen en dan 14 dagen de tijd hebben om mij af te kunnen melden. Deze mail heb ik nooit binnengekregen. Wel had ik een mail binnengekregen van De Grote Prijzenpot, waarvan de website nu niet meer beschikbaar is, op 12/06/2015 en Myflavours zegt mij gemaild te hebben op 11/06/2015. Voor deze had ik toen een afmeldingsbericht gestuurd via het contactformulier van die website. Met deze dus dacht ik mij afgemeld te hebben voor het telefoontje waar ik gebeld mee was. Het bleek dus dat het niet hetzelfde bedrijf was, volgens Myflavours, dus weet ik niet hoe De Grote Prijzenpot toen aan mijn gegevens is gekomen.

Op 7/1/2015 krijg ik dus alsnog factuur binnen voor Myflavours om te betalen en na verschillende keren heen en weer te mailen met de uitleg dat ik nooit de juiste bevestigingsmail heb gekregen, dus ook niet kon afmelden, moest ik alsnog mijn inschrijfgeld betalen.

Op 8/10/2015 krijg ik nogmaals een factuur van 59,95 + 2,95 administratiekosten. Op 8/3/2015 had ik nog een mail gestuurd naar Myflavours over de Hotel Jaarkaart, maar hier heb ik nooit meer antwoord op gehad.

Op 8/31/2015 krijg ik een bericht van een incassobedrijf dat ik de 59,95 + 40 euro buitengerechtelijke kosten moet betalen en rente 0,16 (p.m./ per maand?) moet betalen en indien ik bezwaar en bewijzen had deze op 9/5/2015 binnen moet zijn via de mail.
Deze heb ik toen ook op 9/5/2015 verstuurd en sindsdien heb ik niets meer gehoord. Mijn veronderstelling dus, dat er geen problemen meer waren.

Tot ik vandaag wordt gebeld op 12/10/2017 dat ik blijkbaar nog een openstaand bedrag had van 189 euro, hoe op dit bedrag is gekomen, dat weet ik niet. Want als er 0,16 rente per maand bij zou komen, dan klopt dit niet. Ook is er tegen mij gezegd dat ik een kaart had aangeschafd waarmee ik 25% korting zou krijgen op verschillende boodschappen die ik online zou doen en die dan gratis geleverd zouden worden. Dit spreekt tegen op de originele mails die ik gekregen heb.

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon van dit alles af zijn en niet deze incasso hoeven te betalen. Er klopt hier van alles niet.
Sinds dit fiasco 2 jaar geleden heb ik ook geleerd dat ik gewoon meteen nee moet zeggen of op moet hangen. Maar ik wil gewoon van dit gedoe af zijn en niet door zomaar te betalen, want dan blijft het bedrijf gewoon doorgaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotel Card

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotel Card nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door immortal_wifey